Ceník

První nezávazná schůzka je zdarma

kompletní realizace svatby s koordinací

Koncept svatby, optimalizace rozpočtu, matrika, výběr ověřených dodavatelů, návštěva svatebního místa, ochutnávka dortu, zasedací pořádek a harmonogram, neomezené konzultace, až 5 osobních schůzek, koordinace v den svatby.

od 10000 Kč

Kompletní realizace svatby BEZ koordinace

Koncept svatby, optimalizace rozpočtu, matrika, výběr ověřených dodavatelů, návštěva svatebního místa, zasedací pořádek a harmonogram, konzultace, až 3 osobní schůzky. 

od 7000 Kč

Koordinace svatebního dne do 50 osob

Jedná se pouze o koordinaci v den svatby. 

Finální přípravy, vítání hostů, obřad, gratulace a špalír, focení, usazení hostů, proslovy, krájení dortu, tradice, první tanec a hry. Doba na svatbě max. 10h.  

od 4000 Kč

Koordinace svatebního dne nad 50 osob

Jedná se pouze o koordinaci v den svatby.

Finální přípravy, vítání hostů, obřad, gratulace a špalír, focení, usazení hostů, proslovy, krájení dortu, tradice, první tanec a hry. Doba na svatbě max. 10h.

od 5000 Kč

Koordinace obřadu

Pouze koordinace svatebního obřadu. Vítání hostů, obřad, špalír, gratulace, focení. Doba na svatbě max. 3h.

od 2500 Kč


Rezervační poplatek je 1000Kč a je splatný do 5 dnů. Bude Vám odečten od celkové ceny k úhradě. Při stornu termínu je nevratný.

Každá svatba je individuální a cenová nabídka se může mírně lišit, v závislosti na okolnostech a požadavcích, nebo také pokud se jedná o mezinárodní svatbu. 

Zapůjčení kulaté slavobrány

Zapůjčení den před svatbou. Vrácení do 3 dnů po svatbě. (zlatá kovová) - fotky se připravují

500 Kč

Zapůjčení dřevěné slavobrány

Zapůjčení den před svatbou. Vrácení do 3 dnů po svatbě. - fotky se připravují

600 Kč

Zapůjčení fotokoutku

+rekvizity - fotky se připravují

400 Kč

Zapůjčení dřevěných dekorací

Cedule "Vítejte na naší svatbě",cedule na zasedací pořádek, truhla na dary, šipky - parkovaní a svatba, krabička na prstýnky atd.. - fotky se připravují

od 100 Kč

Tiskoviny 

Návrh svatebních tiskovin, svatební oznámení, menu, jmenovky, harmonogram, zasedací pořádek, tisk, obálky

od 3500 Kč

© 2023 Všechna práva vyhrazena
Svatební koordinátorka Dominika 
 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma!